Szkolenia, które realizuję ukierunkowane są na praktyczne zastosowanie metod i narzędzi jakościowych. Każde szkolenie co do jego zawartości, ustalane jest indywidualnie, aby w jak największym stopniu uwzględnić w planie szkolenia rzeczywiste potrzeby osób zainteresowanych i chętnych do pogłębienia swojej wiedzy.
Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem, konsultacjami lub nawiązaniem długoterminowego doradztwa, zadzwoń, po krótkiej rozmowie i zdefiniowaniu Twoich potrzeb, przygotuję dla Ciebie plan szkolenia, czy też konsultacji bądź naszej współpracy.
APQP (z ang. Advanced Product Quality Planning)- Zaawansowane planowanie jakości produktu
PPAP (z ang. Production Part Approval Process) - Zatwierdzenie części do produkcji seryjnej
FMEA (z ang. Failure Mode and Effects Analysis) - Analiza rodzajów i skutków błędów
Plany kontroli - sugerowana realizacja w połączeniu z tematem FMEA
RCA (z ang. Root Cause Analysis) - Analiza przyczyny źródłowej
MSA (z ang. Measurement System Analysis) - Analiza systemów pomiarowych
SPC (z ang. Statistical Process Control) - Statystyczne sterowanie procesem
DoE (z ang. Design of Experiments) - Planowanie eksperymentów
Six Sigma - poziom green belt oraz black belt
Minitab - analiza danych oraz realizacja powyższych tematów z wykorzystaniem Minitab
N O W O Ś Ć !!!
Poniższych szkoleń nie ma nigdzie na rynku
Od absolwenta do specjalisty jakości
- jakość, co to takiego?
- do czego prowadzi brak jakości?
- miejsce jakości w organizacji,
- jakość, czyli funkcja wsparcia dla produkcji
- jakość kontra produkcja, trochę o relacjach
- co może pozytywnie wpłynąć na jakość:
- zarządzanie ryzykiem (w tym wprowadzenie do FMEA),
- pomiar (w tym wprowadzenie do MSA),
- dane (statystyka w służbie jakości, czyli o SPC),
- problemy to jakościowa codzienność:
- dlaczego Ishikawa, czyli podstawy rozwiązywania problemów (proces i narzędzia)
- korekcja, zapobieganie, czy prewencja
- jak brak jakości wpływa na koszty
N O W O Ś Ć !!!
Od specjalisty do eksperta jakości
- narzędzia, a metody jakościowe
- jakość w projektach, czyli jak APQP wspomaga jakość
- projektowanie i usprawnianie procesów
- jak potwierdzić, że projekt zakończył się sukcesem, czyli PPAP mówi sprawdzam
- kluczem do sukcesu są dane (jak zbierać dane i jak sprawdzić metodę zbierania danych),
- wnioskowanie statystyczne (SPC i nie tylko),
- zarządzanie ryzykiem (FMEA),
- jakość to interfejs firmy, zadbaj o relacje ze swoimi Klientami,
- relacje
- plan kontroli
- zarządzanie reklamacjami
- struktura kosztów, a koszty jakości
N O W O Ś Ć !!!
O jakości z produkcją
- jakość, co to takiego?
- do czego prowadzi brak jakości?
- kto odpowiada za jakość
- na czym najbardziej zależy Klientowi (jakość, terminowość, ilość, charakterystyki)
- co może pozytywnie wpłynąć na jakość
- zarządzanie ryzykiem - za nim zrobisz, pomyśl o skutkach,
- kluczem do sukcesu są dane,
- szkolenia, szkolenia, szkolenia,
- dobry lider, dobry przykład,
- problemy to codzienność
- dlaczego Ishikawa, czyli podstawy rozwiązywania problemów
- korekcja, zapobieganie, czy prewencja
- jak brak jakości wpływa na koszty
- jest w tolerancji, czyli jest dobrze 😊