Tematy szkoleń i obszary konsultacji

APQP (z ang. Advanced Product Quality Planning)- Zaawansowane planowanie jakości produktu

 

PPAP (z ang. Production Part Approval Process) - Zatwierdzenie części do produkcji seryjnej

 

FMEA (z ang. Failure Mode and Effects Analysis) - Analiza rodzajów i skutków błędów

 

Plany kontroli - sugerowana realizacja w połączeniu z tematem FMEA

 

RCA (z ang. Root Cause Analysis) - Analiza przyczyny źródłowej

 

MSA (z ang. Measurement System Analysis) - Analiza systemów pomiarowych

 

SPC (z ang. Statistical Process Control) - Statystyczne sterowanie procesem

 

DoE (z ang. Design of Experiments) - Planowanie eksperymentów

 

Six Sigma - poziom green belt oraz black belt

 

Minitab - analiza danych oraz realizacja powyższych tematów z wykorzystaniem Minitab 

 

 

 

N O W O Ś Ć !!!

Poniższych szkoleń nie ma nigdzie na rynku

 

Od absolwenta do specjalisty jakości

 

-  jakość, co to takiego?

- do czego prowadzi brak jakości?

- miejsce jakości w organizacji,

- jakość, czyli funkcja wsparcia dla produkcji

- jakość kontra produkcja, trochę o relacjach

- co może pozytywnie wpłynąć na jakość:

               - zarządzanie ryzykiem (w tym wprowadzenie do FMEA),

               - pomiar (w tym wprowadzenie do MSA),

               - dane (statystyka w służbie jakości, czyli o SPC),

-  problemy to jakościowa codzienność:

               -  dlaczego Ishikawa, czyli podstawy rozwiązywania problemów (proces i narzędzia)

               -  korekcja, zapobieganie, czy prewencja

-  jak brak jakości wpływa na koszty

 

 

N O W O Ś Ć !!!

 

Od specjalisty do eksperta jakości

 

- narzędzia, a metody jakościowe

- jakość w projektach, czyli jak APQP wspomaga jakość

- projektowanie i usprawnianie procesów

- jak potwierdzić, że projekt zakończył się sukcesem, czyli PPAP mówi sprawdzam

- kluczem do sukcesu są dane (jak zbierać dane i jak sprawdzić metodę zbierania danych),

- wnioskowanie statystyczne (SPC i nie tylko),

- zarządzanie ryzykiem (FMEA),

- jakość to interfejs firmy, zadbaj o relacje ze swoimi Klientami,

                  -  relacje

                  -  plan kontroli

                  -  zarządzanie reklamacjami

-  struktura kosztów, a koszty jakości

 

 

N O W O Ś Ć !!!

 

O jakości z produkcją

 

- jakość, co to takiego?

- do czego prowadzi brak jakości?

- kto odpowiada za jakość

- na czym najbardziej zależy Klientowi (jakość, terminowość, ilość, charakterystyki)

- co może pozytywnie wpłynąć na jakość

               - zarządzanie ryzykiem - za nim zrobisz, pomyśl o skutkach,

               - kluczem do sukcesu są dane,

               - szkolenia, szkolenia, szkolenia,

               - dobry lider, dobry przykład,

-  problemy to codzienność

               -  dlaczego Ishikawa, czyli podstawy rozwiązywania problemów

               -  korekcja, zapobieganie, czy prewencja

-  jak brak jakości wpływa na koszty

- jest w tolerancji, czyli jest dobrze 😊

 

 

 

 

 

 

 

Szkolenia, które realizuję ukierunkowane są na praktyczne zastosowanie metod i narzędzi jakościowych. Każde szkolenie co do jego zawartości, ustalane jest indywidualnie, aby w jak największym stopniu uwzględnić w planie szkolenia rzeczywiste potrzeby osób zainteresowanych i chętnych do pogłębienia swojej wiedzy.

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem, konsultacjami lub nawiązaniem długoterminowego doradztwa, zadzwoń, po krótkiej rozmowie i zdefiniowaniu Twoich potrzeb, przygotuję dla Ciebie plan szkolenia, czy też konsultacji bądź naszej współpracy.

REALIZOWANE SZKOLENIA I KONSULTACJE

Szkolenia jakość konsultacje