REALIZOWANE SZKOLENIA
I KONSULTACJE

JAKOŚĆ
I ZARZĄDZANIE

KOMPETENCJE MIĘKKIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE

  • APQP (z ang. Advanced Product Quality Planning)- Zaawansowane planowanie jakości produktu

  • PPAP (z ang. Production Part Approval Process) - Zatwierdzenie części do produkcji seryjnej

  • FMEA (z ang. Failure Mode and Effects Analysis) - Analiza rodzajów i skutków błędów

  • FMEA z wykorzystaniem IQ-RM APIS

  • Plany kontroli - sugerowana realizacja w połączeniu z tematem FMEA

  • RCA (z ang. Root Cause Analysis) - Analiza przyczyny źródłowej

  • MSA (z ang. Measurement System Analysis) - Analiza systemów pomiarowych

  • SPC (z ang. Statistical Process Control) - Statystyczne sterowanie procesem

  • DoE (z ang. Design of Experiments) - Planowanie eksperymentów

  • Six Sigma - poziom green belt oraz black belt

  • Minitab poziom podstawowy i zaawansowany

  • Kontroler jakości

  • Raport 8D

  • Zarządzanie reklamacjami

  • Branża lotnicza i podręczniki RM 13002, RM 13003, RM 13004, RM 13006, RM 13145

  • Od absolwenta do specjalisty jakości      nowość !!!

  • Od specjalisty do eksperta jakości            nowość !!!

  • O jakości z produkcją                                        nowość !!!

  • Analiza niezawodności ludzkiej (TESEO, HEART, HERCA)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • First Time Leader

  • Identyfikacja i analiza błędu ludzkiego

  • Komunikacja interpersonalna w hybrydowym trybie pracy

  • Moderowanie pracy zespołów zadaniowych

  • Moderowanie zespołów FMEA – aspekt kompetencji przywódczych i interpersonalnych

  • Reskilling w kierunku Kompetencji Przyszłości (Wg WEF Report 2023)

  • Profesjonalna obsługa klienta

  • Prowadzenie audytów – aspekt kompetencji interpersonalnych

  • Zarządzanie zespołem projektowym

  • Przywództwo w zarządzaniu zmianą

  • Zarządzanie talentami w organizacji w ujęciu ELC (Employee Life Cycle)

  • Zarządzanie czasem i efektywność osobista

 

 

 

 

Szkolenia, które realizujemy ukierunkowane są na praktyczne zastosowanie metod i narzędzi jakościowych. Każde szkolenie co do jego zawartości, ustalane jest indywidualnie, aby w jak największym stopniu uwzględnić w planie szkolenia rzeczywiste potrzeby osób zainteresowanych i chętnych do pogłębienia swojej wiedzy.

 

Drugim obszarem w którym się specjalizujemy to tzw. kompetencje miękkie, które realizowane są przez wieloletniego praktyka,  prelegentkę na konferencjach w zakresie HR oraz autorkę wielu szkoleń.

 

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem, konsultacjami lub nawiązaniem długoterminowego doradztwa, zadzwoń, po krótkiej rozmowie i zdefiniowaniu Twoich potrzeb, przygotujemy dla Ciebie plan szkolenia, czy też konsultacji.

Po każdym szkoleniu oferujemy długoterminowe wsparcie.